مسئول ورزش ارتش سوریه در گفت و گو با مشرق عنوان کرد:
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
مسئول ورزش ارتش سوریه در گفت و گو با مشرق عنوان کرد:
مسئول تربیت بدنی نیروهای مسلح سوریه که برای دیداری با همتای خود به ایران آمده بود، گفت و گویی با مشرق انجام داد و درباره تحولات این روزهای این کشور صحبت کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، چندی قبل، تربیت بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران میهمان ویژه ای داشت. این میهمان، عصاخیر بک، مسئول ورزش ارتش سوریه بود که چند روزی را در تهران بود. او در این سفر کاری چندین قرارداد همکاری در این حوزه با مسئولان ایران منعقد کرد که باب جدید در فعالیت های طریفن خواهد بود.
این روزها که رسانه های های غربی مدام از وجود نا امنی در این کشور صحبت می کنند، داشتن تحلیلی از بطن این اتفاقات، جالب توجه است. ژنرال عصا خیر بک، اینگونه اخبار و گزارش ها را دروغ می داند و به صراحت اعلام می کند که القاعده دست به انفجارات می زند. وی عنوان می کند: "امریکا با پشتیبانی قطر و عربستان، سعی در بی ثباتی در سوریه دارند؛ اما از همین جا اعلام می کنم سوریه با اقتدار بیشتر نسبت به گذشته، حتی در حال رایزنی ورزشی بین نیروهای نظامی خود و ارتش ایران است تا به سوی آینده پیش رود."
در زیر، متن خبرنگار مشرق با مسئول تربیت بدنی ارتش سوریه را می خوانید:

* همکاری ورزشی ارتش ایران و سوریه
خیلی خوشحالم که به کشور دوست و برادر، ایران آمدم. بعد از اینکه چند بار تماس تلفنی با سرتیپ باران چشمه داشتیم، به ایران آمدیم تا از نزدیک امکانات و تجهیزات ورزشی نیروهای مسلح را ببینیم که بسیار جالب بود. در این برنامه شاهد امکانات بسیارخوب زیربنایی نیروهای مسلح ایران بودیم. قرار است برای همکاری بیشتر بین تربیت بدنی نیروهای مسلح سوریه و ایران پروتکلی را امضا کنیم تا از از امکانات هر دو طرف استفاده شود. این پروتکل در حالی امضا می شود که تمام مذاکرات بین 2 طرف انجام شده و منتظریم تا امضا شود. بر این اساس، قرار است در سالروز ملی سوریه، دیدار فوتبالی بین تیم های فوتبال ارتش دو کشور انجام شود.

* طرح امریکایی با پشتیبانی سوریه و قطر
سوریه در حال حاضر با یک نقشه دشمنی از سوی آمریکا و پشتیبانی قطر و عربستان روبرو شده است. این نقشه خیلی روشن است. آنها می خواهند سوریه را از ماجرای فلسطین دور کنند و روابط با ایران قطع شود و با یکدیگر خوب نباشند.

* نقش القاعده در انفجارهای سوریه
انفجارات اخیر در سوریه کار القاعده است. به هیچ وجه این کارها را قبول نداریم چرا که این رفتار آدم ها و مردم غیر اخلاق است. اطلاعاتی که در مورد سوریه می دهند، روشن است که می خواهند این کشور را ضعیف کنند. سوریه با ثبات خواهد بود و به این موضوع مطمئن هستیم.

* توصیه های بشار اسد به ارتش
دکتر بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه به ارتش توصیه کرده اند که با مردم خوب کشورمان خیلی خوب و با خرابکاران خیلی بی رحم باشیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها